Ja. Ook ik kreeg een Happy Ending massage in Thailand.

Mijn adem stokte. Mijn hart maakte een sprongetje. Angstzweet brak uit. Shit, nee. Dat ging door mijn gedachten. Allemaal in een fractie van een seconde. Ongelooflijk om de reactiesnelheid van het lichaam vast te stellen.

“Shit, nee.” Dacht ik. “Het gaat toch niet waar zijn zeker?!” Ik had de verhalen vaak genoeg gehoord, van stoere jongens en lachende meisjes net binnengewaaid vanuit Thailand. En ik dacht: “Ik heb mij vergist.” “Dit wordt niet de massage die ik gedacht had te krijgen”. “Waarom moet ik naar de bovenste verdieping?” “Waarom zie ik hier, buiten de masseuses, plots alleen maar mannen?”

“Shit, nee.”

Mijn paniek blijkt ongegrond. Het werd een zalige, normale voetmassage gevolgd door een excellente manicure met rode nagellak. Voor 2 euro. Mijn happy ending.



~~~~~~~~
Bekijk foto's over mijn avonturen in Thailand op Instagram!
~~~~~~~~

0 reacties:

0 reacties:

 

5 reasons to get the newsletter

1. you don't need to surf to this website
2. it's free
3. your personal details are safe
4. you know first about all the new adventures
5. you don't like, unscribe with just 1 click

@NoMadBelgian on Instagram